Няма такова нещо „работя за себе си“

ImageНапоследък всеки втори познат или приятел ми казва нещо от сорта – „искам да работя за себе си“. Нещо не го разбирам това и ме плаши … я да си помислим кои клетки в човешкия организъм „работят за себе си“ – аха да именно – раковите. Айде моля ви се, стига сме се превръщали в неконролируемо растящи, безогледно консумиращи и безцеремонно унищожаващи средата, в която живеем тумори. грубичко звучи ама си е така. Не е ОК да работиш за себе си. Дори просто „така да се казва“ пак не е ОК. ОК е да работиш за клиентите си, за партньорите си, за служителите си дори, но не е ОК и няма как да работиш за себе си.

90% от таксиметровите шофьори в тази страна развяват байряка „сам съм си шеф“…. Човече, бедата ти е голяма, стомахът ти е шеф, к-рът ти и и той ти е шеф, за жена ти / любовницата ти, която ти скача по главата да не говорим. Нема такъв филм „сам съм си шеф“. Ако имаше щеше да си Буда, Далай Лама или и аз не знам какво божество ама и тях ако ги слушаш и те говорят за нещо мноооого екзотично

не дишай сега ще ти кажа за какво тайно нещо говорят – за служене. За изпълнение на дълг, за полезност и допринясяне към околните, но май отидох мнооого високо по върховете на пирамидата на Маслоу. Ей сега някоя кисела продавачка ще ме заземи с отношение тип: „оо я не ми се надувай аз съм тук по погрешка и за малко и хич не съм ти длъжна“.

И защо подяволите всеки втори офисен изтърсак без значение от пола бърза да се запише на курс за млади лидери (или мениджъри – те не правят разлика) и да се учи как да работи за „себе си“ и да развива „потенциала си“. Моля споделете познавате ли някой записал се на курс: „как да бъда по-ефективен служител“ или „как да бъда полезен на околните“? Аз поне познавам няколко души, които мислят по темата

Пожелавам ви приятна работа

About По-добра

Тук отделям място за това, което ме прави по-добра майка, съпруга, дъщеря, сестра, любовница, жена. Не по-добра ОТ другите, по-добра КЪМ другите. По-добра от вчера. Събирам съветите от изследвания, статии, челен опит, повтаряни грешки, нови грешки, чужди грешки. Защото глупавият човек повтаря до втръсване своите, посредственият поне ги поправя, а умният - се учи от чуждите. Ако нещо тук ви се стори полезно - грабете с пълни шепи, само моля споделете, от къде сте го взели. На добър път и бъдете все по-добри.

Posted on юли 17, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Вашият коментар.

Вашият коментар

Блогът на нервната акула

океан от нерви, политика и халтура - един блог на Магдалина Генова

Спонтанност и креативност

Блог за личностно израстване и вдъхновение

Нора без захар.

Истината е като хубавото кафе - горчива и събуждаща. Без захар.

Decocentric

По-добра от вчера.

what's a girl to do

По-добра от вчера.

Царството на Бу

Кърмене, родителство, нещата от живота

В търсене на по-добрата страна на нещата

За мислите, които ме карат да се чувствам щастлива

The Marginalian

Marginalia on our search for meaning.

Вила Вилекула

Място за разказване на истории